Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Korunk egyik legnagyobb problémája az üzemanyagok fogyasztásának, és árának a kérdése. Egekben a benzin ára, a gépkocsit viszont szükséges lenne használni a mindennapokban. Nem marad más - ÖKO magazin
részletek »

Üzemanyag fogyasztás csökkentése - de hogyan?

Az Ökotermékek magazin a környezetvédelem, energiatakarékosság témában érdeklődők figyelmére számít. Mi döntünk, milyen termékeket választunk, használunk, fogyasztunk. Döntsünk jól!
ÖKO magazin
Itt vagy: ÖKO magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Üzemanyag fogyasztás csökkentése - de hogyan?
Üzemanyag fogyasztás csökkentése - de hogyan?
Turbo Booster
Korunk egyik legnagyobb problémája az üzemanyagok fogyasztásának, és árának a kérdése. Egekben a benzin ára, a gépkocsit viszont szükséges lenne használni a mindennapokban. Nem marad más hátra, mint takarékoskodnunk kell, de hogyan?
A kevesebb üzemanyag fogyasztás érdekében már minden vezetéstechnikai trükköt megtanultunk és alkalmazunk, de valami olyan megoldás kellene, ami nagyobb mértékű megtakarítást eredményez.

A problémánk megoldására fejlesztették ki a Turbo Boostert!

A képen is jól látható, hogy ez a kis szerkezet gyűrű alakú, és körben mágneseket helyeztek el. Persze ezek nem akármilyen mágnesek, hanem neudimium-vas-bór anisotróp tartalmúak. Mágneses tér hiányában az elemi részecskék összevissza áramlanak a közegben, de ezek a mágnesek különlegesen erős, homogén mágneses mezőt hoznak létre a gyűrű közepén.

A folyamat egyszerű. Az erős mágneses tér hatására megszűnik az üzemanyag molekulák elektrosztatikus feltöltöttsége, csökken a viszkozitás, és porlasztáskor az üzemanyag, vagy fűtőanyag sokkal apróbb részekre, cseppekre bomlik fel. Ezek az apróbb cseppek jobban keverednek a levegővel, a szénhidrogén molekulával több oxigén érintkezik, ezért az égés tökéletessé válik. A kipufogógázban a tökéletes égés miatt csökken a mérgező gázok jelenléte, (CO és CH) ezért csökken a levegőszennyezés mértéke is. Ha az égés tökéletlen, elsősorban két erősen mérgező anyag, szénmonoxid (CO) és el nem égett szénhidrogén (CH) távozik a kipufogócsövön. A zöldkártyás környezetvédelmi vizsgálaton pont ezt a két összetevőt mérik.
Hirdetés

A Turbo Boosterrel 3 legyet ütünk egy csapásra:
  • Dinamikus motor
  • Fogyasztás csökkentés
  • Csökkenő CO-CH kibocsátása

A csökkenő levegő szennyezettség nagyon jó eredmény,
mert nem mindegy, milyen mértékben romboljuk egészségünket, szennyezzük levegőnket.


Hol használható még a Turbo Booster?
A Turbo Booster vízcsőre történő szerelésével a vízben található oldott mészkő (vízkő) spontán kristályképződésen megy át. Ekkor aragonit kristály képződik, amely ebben a formában többé nem képes megtapadni a vízvezeték, bojler, csaptelepek, szaniterek, fűtésrendszerek vezetékeinek külső és belső felületén, hanem a lefolyó vízzel együtt távozik a rendszerből. Felszerelhető bojlerek elé, fali vízmelegítők, cirko-falikazánok vízcsövére, vízóra aknába a bemenő fővezetékre, azok bármilyen megbontása nélkül. Ha minden háztartásban csak egyetlen Turbo Boostert használnánk, óriási lépést tehetnénk környezetünk védelméért.

A Turbo Boosterek különböző típusú készülékek, kazánok esetében is használhatóak: vaillant vízmelegítők, vaillant kazánok, junkers kazánok, junkers cirkók, vegyestüzelésű kazánok, gázbojlerek, gázmelegítők.
A lényeg, hogy az égéstérhez minél közelebb kell elhelyezni a Turbo Boostert, mert így érhető el
a legnagyobb gázfogyasztási megtakarítás.

Mivel ez a kis szerkezet kopó, cserére szoruló alkatrészt nem tartalmaz, élettartam hosszú, hamar megtérül az ára.

A megoldás a kezünkben van, éljünk vele. Üzemanyag fogyasztás és környezetszennyezés csökkentése egyszerre.


Barta János
www.okotermekek.hu
Szólj hozzá a cikkhez
FIGYELEM! A cikk felhasználása, utánközlése kizárólag a tlap szerkesztő engedélyével lehetséges! Kérek engedélyt
Címkék - üzemanyag fogyasztás csökkentése
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2012-12-28 08:42:40
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü